Nieuwsgierig geworden?

Elkaar zien en spreken, dat werkt natuurlijk het best.
Ja ik wil contact
01-08-2023

Klantcontactcentrum NVWA maakt onboarding leuk en leerzaam

Onjuist etiket op een voedingsmiddel. Illegale handel in exotische dieren. Plaag van boktorren in het bos. Angst voor vogelgriep. Zomaar een greep uit de 40.000 vragen en meldingen die jaarlijks binnenkomen bij het Klantcontactcentrum van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA). De 45 medewerkers geven antwoord of zetten een melding door naar inspecteurs. Goede kennis van zaken is essentieel. Samen met Tele’Train heeft het Klantcontactcentrum een inwerkprogramma ontwikkeld voor nieuwe medewerkers. Henriëtte Gerards, coördinator Leerlijnen en Kwaliteit Klantcontactcentrum: “Tele’Train heeft ons aangenaam verrast met leuke, creatieve onderdelen zoals een podcast, een videoboodschap en een animatie.”

Henriëtte Gerards
"De telefoongesprekken maken het leereffect groter. Ik geloof dat alle medewerkers van Tele’Train wel een berichtje hebben ingesproken; hoe gaaf is dat!"